ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour (850 gram / 30 hidangan)

Kod Produk: 11003 Harga Runcit: RM161.25 Saranan penggunaan: Masukkan 3 sudu besar (28g) produk ini ke dalam segelas susu, jus buah, air kos...


Kod Produk: 11003
Harga Runcit: RM161.25

Saranan penggunaan:
Masukkan 3 sudu besar (28g) produk ini ke dalam segelas susu, jus buah, air kosong, atau minuman kegemaran dan gaulkan dengan sekata.
Pilihan: Tambah buah-buahan dan kisar.



TENAGA

KUASA PROTEIN UNTUK TENAGA LEBIH LAMA
Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein kami yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama.

Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan dan perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.*


TAHUKAH ANDA?



Dr. Forrest C. Shaklee mencipta formula protein soya isolat pertama pada 0 mg tahun 1961.


Indeks Glisemik (GI) menunjukkan kesan makanan ke atas gula dalam darah. Karbohidrat yang terurai dengan cepat menyebabkan paras gula darah anda naik mendadak dan kemudiannya menurun dengan pantas, menjadikan anda letih, mudah rasa terganggu dan lapar. Makanan Protein Soya Segera juga mempunyai tindak balas “turun-naik”.

Makanan protein soya segera dengan indeks glisemik rendah, paras gula darah kekal stabil,membantu mengekalkan tenaga, engekalkan rasa kenyang yang lebih lama dan bermanfaat untuk mengurangkan berat dan mengekalkan kesihatanjangka panjang.*

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Related

Shaklee Terbaru 7078764198930882257

Post a Comment

emo-but-icon

Sertai Kami

Kami percaya setiap orang mempunyai hak untuk maju.

Sertai pasukan kami seramai 2 juta bagi menuntut hak anda untuk berkembang maju. Mulakanlah hari ini dengan mengambil langkah pertama.
Kami percaya setiap orang mempunyai hak untuk maju.

Sertai pasukan kami seramai 2 juta bagi menuntut hak anda untuk berkembang maju. Mulakanlah hari ini dengan mengambil langkah pertama.

Hubungi saya melalui Whastsapp. Klik sini

Pilihan

Terbaru

Komen

KEKAL MUDA JELITA

HIDUP LEBIH SIHAT

GET CLEAN

item